Освен квалификациите и състезанията в програмата бяха включени демонстрации и ретро парад. Включиха се 48 от най-добрите пилоти в различни категории. Участие с мощни автомобили взеха и други популярни имена от българския спорт – Кубрат Пулев, Петър Стойчев и Йордан Йовчев. Каузата им – да дадат пример, че бързите скорости извън пистата са опасни. 

Писта "София" се завърна на пътен възел "Бояна" след 13-годишна паузаПредставители на Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“ също взеха участие в организацията на тазгодишното издание, както и с полезни съвети по пътна безопасност по време на спортното събитие. Представители на отдел “Пътна полиция” към ГДНП представиха различни технически средства за контрол на пътя – камера за скорост, последно поколение дрегери и полеви тестове за наркотици. “Деца на борда” демонстрираха правилните начини за закрепване на задължителните детски столчета и как да поставим коланите на най-малките, когато тръгваме на път. 

Писта "София" се завърна на пътен възел "Бояна" след 13-годишна паузаПиста "София" се завърна на пътен възел "Бояна" след 13-годишна пауза

Филип Бояджиев с “Мазда” 323 затвори всички с обиколка в най-атрактивната серия „Макси“. Александър Антов, Йордан Методиев, Александър Димитров и Станислав Първанов оглавиха класирането в серия „Спорт“, като четиримата бяха с “Хонда” Сивик.

Писта "София" се завърна на пътен възел "Бояна" след 13-годишна паузаСъс същия автомобил, но в серия „Туринг“, над всички бе Иван Влъчков.

В най-оспорваната надпревара серия „Лада“ спечели Дончо Дончев. „Пътят не е писта, бъди отговорен“ пък бе тазгодишното мото на състезанието, а редица почитатели на високите скорости се събраха, за да изгледат събитието.